piątek, 3 lipca 2015

Liebster Blog Award #3



Do LBA zostałam nominowana przez KittyAillę. Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję! 

1. Najfajniejszy TAG, jaki do te pory robiłaś? 
 Przyznaję bez bicia, że do tej pory robiłam dość mało tagów ( postaram się to zmienić ). Z tych mogę wybrać jednak Kitty Book Tag. 

2. Wolałabyś być: księżniczką, wojowniczką, płatnym zabójcą, wędrowcem? Dlaczego? 
 Hmm, to raczej oczywiste, że księżniczką. No wiecie, te suknie i ogólnie luksusy, hah. Mogłabym być też księżniczką uwięzioną w wieży, by uratował mnie przystojny książę :)

3. Pożyczyłaś książkę przyjaciółce, a ona zalała ją wodą. Jak reagujesz? 
 Raczej nie pożyczam książek, ale gdyby już zdarzyła się taka sytuacja... Szczerze mówiąc, nie wiem, co bym wtedy zrobiła. Może wpadłabym w dziki szał i zaczęłabym się wydzierać na przyjaciółkę? ;) A potem kazałabym jej książkę odkupić. 

4. Możesz spotkać 3 wybranych bohaterów z różnych powieści - kto to będzie i dlaczego? 
 Tylko trzech?! No dobra - pierwszym z pewnością będzie Katniss Everdeen, czyli główna bohaterka "Igrzysk śmierci". Chętnie spotkałabym także Akivę z "Córki dymu i kości" oraz Wesa z "Utraty".

5. Skąd wzięła się nazwa twojego bloga? 
 Kiedy wymyślałam nazwę, chciałam, by odzwierciedlała mój blog, by każdy czytelnik mógł tutaj zajrzeć i czuć się jak w domu. Tak oto zrodził się "Zakątek Czytelnika". 

6. Uważasz, że poświęcasz blogowi: za mało, za dużo czasu, w sam raz? 
Zdecydowanie za mało. Teraz mamy wakacje, więc próbuję to zmienić. 

7. Gdzie najczęściej kupujesz książki? 
W księgarniach internetowych. Kiedyś kupowałam w internetowym empiku, ale szybko zorientowałam się, że to dosłowny pożeracz pieniędzy, więc przeszłam na tańsze internetowe księgarnie. Ostatnio zamawiałam książki na oczytani.pl i nieprzeczytane.pl - obie polecam, mają naprawdę niskie ceny. Oprócz tego zdarza mi się polować na tanie książki w supermarketach, gdzie niekiedy wystawiane są wielkie kosze z książkami po 5 lub 10 zł. 

8. Jaki bohater książkowy ( lub bohaterowie ) są do ciebie podobni? 
Myślę, że w jakimś stopniu jestem podobna do Mii Hall z "Zostań, jeśli kochasz". Tak jak ona jestem cichą, delikatną i nieśmiałą dziewczyną.

9. Jesteś intro- czy ekstrawertykiem? 
 Introwertykiem.

10. Kim jesteś w grupie: liderem, pomocnikiem, stoisz na uboczu, kimś innym? 
 Zawsze stoję na uboczu. A tak ogólnie - jestem typem samotnika. Po stokroć czas wolę spędzać sama niż z kimś innym, jednakże od czasu do czasu lubię towarzystwo przyjaciółki.

11. Twoje motto życiowe? 
 " Żyj tak, by na starość niczego nie żałować" ;)

Nominuję: 

Pytania: 
1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem? 
2. W świecie z której książki najbardziej nie chciałabyś żyć? 
3. Jak myślisz, co można zrobić, by czytelnictwo w Polsce wzrosło? 
4. Czy oglądasz booktuberów na youtube? Jeśli tak, to jakich?
5. Po książki z jakiego gatunku sięgasz najrzadziej? 
6. Co, oprócz czytania, lubisz robić w wolnym czasie? 
7. Jaką magiczną moc chciałabyś mieć, gdyby była taka możliwość? 
8. Czy oglądasz seriale, a jeśli tak, to jakie? 
9. Jaki gatunek filmu jest twoim ulubionym? 
10. Gdyby była możliwość spełnienia jednego nierealnego marzenia, to co to by było w twoim przypadku? 
11. W jakim miejscu najchętniej czytasz? 

20 komentarzy:

  1. Oh, aż się zarumieniłam, że wybrałaś Kitty TAG :)
    Dziękuję za odpowiedzi, księżniczko Olu ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci tej nominacji! Pjona! Ja również jestem typem samotnika ;) świetne motto życiowe :)
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe odpowiedzi :) Uwielbiam te supermarketowe polowania, kiedy można wygrzebać książkę nawet za 1,99 ;) Też nie pożyczam książek, od momentu, kiedy oddano mi moją ukochaną książkę Joe Hilla "NOS4A2" z pozaginanym grzbietem (nawet kiedy dzisiaj o tym myślę, aż coś mi się robi). Ale starałam być spokojna i oznajmiłam, że nie pożyczam już ABSOLUTNIE NIKOMU!! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zamówiłam książki w księgarni nieprzeczytane, niskie ceny naprawdę kuszą, nie mogę się doczekać przesyłki :)

    KsiążkowyŚwiat

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszamy do odebrania Liebster Blog Award na naszym blogu ^^.

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-1_3.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Pożyczyłam kilka książek koledze i ... po ksiązkach ani śladu. Nawet nie wiesz jak mi ich szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne odpowiedzi :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe pytania i odpowiedzi.
    Też bym chciała spotkać Wesa z "Utraty" :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, zakupy w Empiku szybko opróżniają portfel ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam wolałabym być wojowniczką, chyba jestem zbyt wielką feministką na zostanie księżniczką ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny tag
    buziaki ;*
    book-make-my-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Popularny tag, ale wciąż ciekawy :p

    Poklikałabyś w linki u mnie na blogu? Byłabym bardzo wdzięczna ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawie odpowiadasz na niektóre pytania ;)

    www.juiloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe odpowiedzi ;)
    Faktycznie, zakupy w Empiku mogą szybko opróżnić portfel :D
    Obserwuję i zapraszam na http://alejaczytelnika.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe odpowiedzi :) Również chętnie spotkałabym się z bohaterką "Igrzysk Śmierci". Ja osobiście książek nie pożyczam.. Za bardzo kocham moje "dzieciaczki" :)

    OdpowiedzUsuń